MINUN 8 VAIHEEN MENESTYS KONSEPTI

Henkilökohtaiseksi valmentajaksi tuleminen oli minulle itsestään selvä ja luonnollinen valinta, koska olen intohimoisesti terveellisestä elämäntavasta ja osaamisen ja tiedon jakamisesta ihmisten kanssa.

Olen työskennellyt useissa yrityskuntosalissa, mutta minusta tuntui, että voisin antaa asiakkailleni enemmän arvoa, mikä ylitti sen vähäisen ajan, jonka he viettivät kuntosalilla.

Olen valmentanut kiireisiä yrittäjiä, toimitusjohtajia ja terveellisiä elämäntapoihin pyrkiviä ihmisiä viimeisten 8 vuoden ajan.

Harjoitteluehdoni on kannustaa, innostaa, kouluttaa ja tukea asiakkaita saavuttamaan paras versio itsestään progressiivisella, nautinnollisella, turvallisella ja tehokkaalla tavalla.

Olen erikoistunut painonhallintaan (rasvanpolttoon ja lihasten kasvattamiseen).

Vaihe 1:

ILMAINEN KONSULTOINTI

Ennen kuntoilumatkasi aloittamista varaamme 60 minuutin konsultin joko puhelimitse tai kasvotusten, jossa saamme tilaisuuden puhua tarpeistasi, tavoitteistasi, elämäntavoistasi ja ruokavaliosta ja jotta voimme selvittää, jos sovimme hyvin työskentelemään yhdessä. Minä määrittelen sinulle parhaan polun edetä ja saavuttaa enemmän kuin luulit mahdolliseksi.

Vaihe 2:

TERVEYSARVIOINTI JA KUNNON TESTAUS

Ennen kuin voit aloittaa harjoittelu- tai ravitsemus suunnitelman, joka todella tulee olemaan tehokas, suoritan useita testejä nykyisen terveydentilasi ja kuntosi selvittämiseksi. Painonhallintaa varten ei ole suunnitelmaa. Kuinka sinun täytyy treenata ja mitä sinun tarvitsee syödä, on jokaiselle yksilöllistä, vaikka tavoite olisi sama. Se riippuu iästä, sukupuolesta, kehon tyypistä ja elämäntavasta. Joten … miten joku voi antaa sinulle räätälöidyn ravinto- ja liikuntaohjelman, jos hän ei tiedä mitään kehostasi? Kuinka voit seurata harjoittelun ja ruokavalion vaikutuksia, jos sinulla ei ole vertailuarvoa?

Vaihe 3:

ELINTAVAN ARVIOINTI & SUUNNITELMA

Tiesitkö, että 80% painonpudotuksestasi tai painonhallintasi tuloksista tulee ajasta, jonka vietät kuntosalin ulkopuolella? Sanotaan, että harjoittelet kuntosalilla 4 kertaa viikossa 1 tunti kerrallaan, mikä on alle 2% viikostasi. Siksi, jos sinulla ei ole sopivaa suunnitelmaa kuntosalin ulkopuolella vietettävää aikaa varten, vaarannetaan tuloksien saavuttamisen suuresti.

Menen kuntosalin seinien ulkopuolelle ja varmistan, että elät elämäntyyliä, joka auttaa saamaan sinut kuntoon elämän jokaisella osa-alueella!

Vaihe 4:

RAVITSEMUSANALYYSI JA SUUNNITELMA

Rehellisesti – 70% painonpudotuksesta riippuu ravinnostasi. Jos et noudata sopivaa ravintosuunnitelmaa tai vielä surkeampaa ruokavaliota, ei ole väliä kuinka kovaa harjoittelet kuntosalilla, et saa haluamiasi pitkäaikaisia tuloksia.

Annamme sinulle yksilöllisiä ravitsemuksellisia ohjeita, jotka:

Ei aiheuta näläntunnetta kuten monet ruokavaliot, mikä aiheuttaa aineenvaihduntasi hidastumisen ja saa sinut väsyneeksi ja nälkäiseksi koko päivän.

Ei vaadi parsakaalin syömistä koko päivän – voit silti nauttia hyvistä ruoista.

Ei sisällä asetettujen ateriasuunnitelmien noudattamista – Sinulla on joustavuutta ja valinnanvaraa siitä, mitä syöt.

Ei vaadi sinua laskemaan kaloreita tai punnitsemaan ruokaa.

Se on todella yksinkertaista. Luo nopeasti tottumuksia ja tee ravinnosta elämäntapa, ei ruokavalio.

Vaihe 5:

SINUN ELÄMÄLLE SOPIVA STRATEGIA SYÖMISELLE

Monet ihmiset, jotka haluavat parantaa syömistä, yrittävät noudattaa ateriaohjelmaa.

Ongelmana on, että ateriaohjelmat eivät yleensä ole realistisia eivätkä ole pitkän aikavälin strategia.

Huolimatta siitä, kuinka innostunut olet, tarkkoja ruokavalioita voi olla vaikea noudattaa, ellet pysty keskittymään syömiseen 24/7, mitä useimmat ihmiset eivät voi. Tämä on normaalia. Elämä voi häiritä harrastusta.

  • Ihmiset ovat kiireisiä,
  • Et ole aina valmistautunut
  • Lapsesi tarvitsevat huomiota
  • Sinun on työskenneltävä joskus myöhään
  • Se on aina jonkun syntymäpäivä (tai erityinen tilaisuus)
  • Joskus et vain halua vihreän smoothien kello 7.00.

Joten sen sijaan, että määräsin vielä yhden epärealistisen ohjelman sinulle, tarjoan arvokkaita työkaluja ja menetelmiä, jotka auttavat sinua voittamaan kaikki ravitsemus suunnitelman noudattamisen vaikeudet.

Vaihe 6:

RUOKA OSTOS KOUTSAUS

Jos aiot aloittaa terveellisen ravitsemuksen elämäntavan, sinun on tiedettävä, mitä elintarvikkeita ostaa. Tiedätkö mitä sinun pitäisi etsiä ruokakaupasta? Jos aiot ostaa esimerkiksi jogurttia, pystytkö tunnistamaan, mikä on terveellisin valinta? Ymmärrätkö ostamiesi elintarvikkeiden ravintosisältömerkinnät ja ainesosat, jotta voit luotettavasti tunnistaa, onko ”terveeksi” pakattu tuote todellakin terveellinen vai ei? Kuinka vältät roskaruuan ostamisen kiusaukset?

Sinun on luotettava näihin asioihin ja varmistettava, että täytät jääkaapisi ja kaapit oikeanlaisilla ruoilla.

Vaihe 7:

YKSILÖ OHJAUKSET

Harjoittele kanssani yhdellä meidän lukuisista yhteistyökumppani kuntokeskuksella. Et vain harjoittele asteittain ja tehokkaasti, vaan opit myös MITEN treenata.

Uskon asiakkaani kouluttamiseen, jotta jonakin päivänä heillä olisi motivaatiota ja tietoa voidakseen kouluttaa itseään turvallisesti ja tehokkaasti.

Et vain opi tekniikoita ja harjoittelumetodeista, vaan opit myös kunkin elementin tarkoituksen ja edut, koska motivaation saavuttamiseksi sinun on ymmärrettävä, mitä ja miksi teet, matkan jokaisessa vaiheessa.

Vaihe 8:

MINDSET -VALMENNUS

Monille ihmisille, jotka yrittävät muuttaa elämäntapaansa ravitsemuksella ja liikunnalla, se ei ole niin yksinkertaista kuin kytkimen napsauttaminen.

Tarvittavien muutosten luominen ja niiden pitäminen pitkällä aikavälillä edellyttää oikeaa ajattelutapaa.Kaksi suurimmista haasteista ihmisille on itseluottamuksen rakentaminen ja avoimuus tapojensa muuttamiseen ja uusien tapojen omaksumiseen.

Tavoitteenani on auttaa sinua ymmärtämään, että ainoa asia, joka estää sinua etenemästä, on ymmärtäminen, että voit muuttua.

Ajattelutavan avulla voin auttaa sinua asettamaan mielekkäitä tavoitteita, muuttamaan epäterveellisiä tapojasi, saamaan tahdonvoimaa ja motivaatiota sekä vahvistamaan itseluottamustasi.